Taekrok, a nyugdíjazásához közel járó öreg nyomozó fenyegető hívást kap egy ismeretlen férfitől, majd alaptalanul gyilkossággal vádolják. A zsaroló barátnak hívja magát, és egy játékot javasol. Arra utasítja Taekrokot, hogy vegye elő múltbéli ügyeit. Az öreg nyomozó kétségbeesetten próbálja felidézni a múltat, hogy rájöjjön, ki a zsaroló és mik a szándékai. Be tudja fejezni Taekrok ezt a hátborzongató játékot?