A Montanerek
A Montaner-család: ismerje meg és kövesse ezt az ikonikus családot, amelynek feje a latin zene történelmének egyik legmeghatározóbb előadója: Ricardo Montaner. A művészcsalád tagjai a szórakoztatóipar legsikeresebb és legfelkapottabb előadóivá váltak. Tekintsen be a mindennapi életükbe, és nézze meg, hogyan hozzák egyensúlyba szakmai tevékenységüket a magánéletükkel a reflektorfényben.
Az ikonikus Montaner-családot követjük, amelynek feje a latin zene történelmének egyik legmeghatározóbb előadója: Ricardo Montaner. A művészcsalád tagjai a szórakoztatóipar legsikeresebb előadóivá váltak. Tekintsen be a mindennapi életükbe, és nézze meg, hogyan hozzák egyensúlyba szakmai tevékenységüket a magánéletükkel. A szülők, Ricardo és Marlene, figyelik, ahogy a családi fészek egyre jobban kiürül. A legidősebb fiú, Ricky, készen áll feleségül venni Stefi Roitman modell-színésznőt. Evaluna, a család legfiatalabb tagja, gyermeket vár Camilóval. Mau, a középső gyermek legyőzte a munkája és a magánélete közötti egyensúllyal kapcsolatos problémáit és bejelenti, hogy gyermeket vár feleségével, Sara Escobarral. Lenyűgöző képeket és élő előadásokat fogunk látni. A telefonnal felvett videókon, interjúkon és a család magánfelvételein keresztül megismerjük az életstílusukat.