Távol a hátországtól
Az ellenséges vonalak mögött fogságba esni minden katona legrosszabb rémálma: egy olyan kritikus szituáció, melyre a hadseregben mindenki készül, kevesen tapasztalnak meg, és még kevesebben élnek túl.