Drogháborúk
A DROGHÁBORÚK elénk tárja, hogyan alakultak át Latin-Amerikában az opportunista csempészhálózatok soha nem látott hatalommal rendelkező, hatalmas és kegyetlen drogkartellekké.
A DROGHÁBORÚK elénk tárja, hogyan alakultak át Latin-Amerikában az opportunista csempészhálózatok soha nem látott hatalommal rendelkező, óriási és kegyetlen drogkartellekké, amelyeknek hatalmukban áll egész országokat destabilizálni és szétszakítani. A sorozat ötvözi a kartell tagjainak és a velük szemben álló bűnüldöző szerveknek a megragadó bemutatását a kartellek felemelkedéséhez vezető geopolitikai, társadalmi és kulturális tényezők mélyreható dokumentarista feltárásával.