Reboot
A Hulu újraindít egy 2000-es évek eleji családi szituációs komédiát, ezzel újra összehozva a diszfunkcionális szereplőgárdát. Napjaink gyorsan változó világában kell megbirkózniuk a megoldatlan problémáikkal.