Jeff Goldblum világa
Jeff Goldblum a sorozat minden epizódjában látszólag ismerős témákat vizsgál meg közelebbről, hogy feltárja a világ lenyűgöző összefüggéseit és csodás tudományos és történelmi titkait. Kíváncsi és agyafúrt megközelítésén keresztül nézve kiderül, hogy semmi nem az, aminek látszik. A „modern csodák” olyan gyakoriak körülöttünk, hogy gyakran készpénznek vesszük őket… ellenben Jeff Goldblummal.