Dom Hemingway
Jude Law steals the show as DOM HEMINGWAY, a larger-than-life safecracker with a short fuse — and a long memory — who sets off to collect what he’s owed after 12 years in prison.
Jude Law steals the show as DOM HEMINGWAY, a larger-than-life safecracker with a short fuse — and a long memory — who sets off to collect what he’s owed after 12 years in prison. When his long-awaited payday goes awry, Dom tries to reconnect with his estranged daughter (Emilia Clarke), only to be tempted again by the two things he does best: cracking safes and busting heads!