Casanova
After a lifetime of women falling head over heels for him, the legendary ladies’ man (Ledger) falls hopelessly in love with the one woman who wants nothing to do with him (Sienna Miller)!
Heath Ledger stars in the scandalously funny adventure CASANOVA. After a lifetime of women falling head over heels in love with him, the world's legendary ladies' man (Ledger) meets the love of his life -- the one woman who thinks he's a total heel. Comic chaos ensues in a hilarious whirl of misadventures, disguises, and mistaken identities as the love-struck Casanova tries to win the heart of the fiery feminist who wants nothing to do with the man she thinks he is.