Trackers
Trackers showcases a team of dedicated and heroic K9s and their handlers who tracks and finds lost animals.
Trackers showcases a team of dedicated and heroic K9s and their handlers who tracks and finds lost dogs, cats, farm animals and even exotic pets. This series follows the emotional journey from the moment they get the call, to meeting the distraught owners and the heartwarming reunion of animal and owner.