You Wish!
Alex Lansing often imagines how different life would be if his little brother Stevie weren't around. After receiving a magical coin that grants one wish, he's about to find out.
Alex Lansing often imagines how different life would be if his brother Stevie weren't around. After receiving a magical coin that grants one wish, an upset Alex wishes he didn't have a little brother. The next morning, he awakens to a whole new world. He's athletic, wealthy and even has a popular girlfriend. Despite the perks of popularity, Alex comes to realizes that his new life just isn't as great without his brother.