The Other Me
When struggling 7th-grader Will Browning accidentally creates his clone, he sees the perfect opportunity to send his doppelgänger to school in his place. But his plan backfires when the clone turns out to be more popular.
Struggling 7th-grader Will Browning has a hard time with school. To make matters worse, his father says that if Will doesn’t improve soon, he'll be spending the summer at Camp Spartacus, a boot camp for boys. To improve his grades, Will orders a science project that accidentally creates his clone. While Will sees this as the perfect opportunity to send his clone to school in his place, things go awry when the clone turns out to be more popular.