Raising Arizona
When a childless couple of an ex-con and his wife, an ex-cop decide to help themselves to one of another family's quintuplets, their lives get more complicated than they anticipated.
Vowing to go straight, a convenience store bandit (Nicolas Cage) proposes marriage to the police departments photographer (Holly Hunter). All is wedded bliss until they discover she's unable to get pregnant and are turned down by every adoption agency in town. It does not take long before they realize the only solution is to kidnap one of the town's celebrated quintuplets and hit the road!