A Costume for Nicolás
Nicolás is a 10-year-old boy with Down Syndrome and the biggest of hearts and imagination. When Nicolás's mother passes, he moves into his grandparent’s house with his cousin David, a troubled teenager who doesn't have the patience to learn to share and get along with him. They’ll have to iron out their differences when Nicolás discovers a portal to a kingdom whose dreams need to be saved.