Alive
True story of a rugby team stranded in the Andes after a plane crash. They face many physical and mental challenges which threaten their survival, in a situation which tests the very limits of human endurance.
Witness ALIVE, the thrilling true-life adventure of challenge and survival! In this action-packed hit, a team of tough rugby players survive a plane crash deep in the desolate, snow-covered Andes. Stranded there, they must overcome incredible odds to stay alive! See for yourself the unforgettable story of ordinary young men who find courage in the face of disaster and test the very limits of human endurance! It's an astonishing death-defying triumph that will both entertain ... and inspire you!