Artemis Fowl
Disney’s “Artemis Fowl,” based on the beloved book by Eoin Colfer, is a fantastical, spellbinding adventure that follows the journey of 12-year-old genius Artemis Fowl, a descendant of a long line of criminal masterminds, as he seeks to find his father who has mysteriously disappeared.