Before and After
The idyllic life of Carolyn and Ben Ryan is shattered in an instant when the girlfriend of their teenage son, Jacob (Edward Furlong), is found brutally murdered.
Two of Hollywood's brightest stars, Meryl Streep, and Liam Neeson deliver spellbinding performances in this riveting, suspense-filled thriller! A small, close-knit community is rocked by a shocking murder -- and the only suspect is the teenage son of a respected local family. Suddenly, Dr. Carolyn Ryan (Streep) and her husband, Ben (Neeson) are faced with a gut-wrenching dilemma: Whether to risk everything on their son's innocence ... or protect him from his possible guilt! Devastating yet powerfully entertaining, BEFORE AND AFTER is thrilling from beginning to end!