Beyond Infinity: Buzz and the Journey to Lightyear
Explore the evolution of Buzz Lightyear from toy to human in the making of Pixar’s Lightyear. Dive into the origin and cultural impact of everyone’s favorite Space Ranger, the art of designing a new “human Buzz,” and the challenges faced by the Lightyear crew along the way.