Bloed, Zweet en Tranen
The turbulent life story of the most famous folk singer the Netherlands has ever known: André Hazes. Bloed, Zweet en Tranen (Blood, Sweat and Tears) is a story about the life of Andre Hazes, a Dutch popular singer. This movie shows three crucial phases in the life of Hazes: his youth ('60's), his breakthrough ('80's) and the last year of his life (early '00).