Blood Father
Ex-con John Link, played by Mel Gibson, is reunited after years with his headstrong 16-year-old daughter. She is being chased by members of a Mexican drug cartel who are bent on killing her. A bloodcurdling game of cat and mouse unfolds in the New Mexico desert, with John going to extremes and putting his life on the line to protect his daughter.