Breaking and Entering (2006)
A sexy and steamy story about a disparate group of Londoners connected by a string of burglaries and a passionate affair.
A string of robberies brings two very different Londoners together, drawing them into an unexpected, passionate, and forbidden affair that threatens to destroy the lives of everybody around them.