Broadcast News
A satiric look at the Washington news bureau of a major TV network and the romantic triangle between a young female producer, a male news anchor, and a good-hearted male reporter.
A satiric look at the inner workings of the Washington news bureau of a major TV network and the romantic triangle between the feisty young female producer, the vain male news anchor, and the good-hearted male reporter.