Bubble Boy
After living his whole life under the watchful eye of an overprotective mother, a sheltered young man embarks on a wild adventure to pursue the girl of his dreams before she marries someone else.
Though he's lived his entire life within the confines of a protective plastic bubble and under the ever-watchful eye of his overprotective mother (Swoosie Kurtz), Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) never thought that he'd missed out on anything, until the girl next door (Marley Shelton) ran off to get married in Niagara Falls. With the wedding only days away, Jimmy has no choice but to build a mobile "bubble suit" and set off across the country to stop the wedding and confess his love to her!