Carlos Rivera: Crónicas de una Guerra
Mexican iconic singer and song writer Carlos Rivera takes us behind the scenes in a documentary showing the preparations and challenges involving his "Guerra Tour", which was crowned by his 100th concert at the Palermo racecourse in Argentina.
Throughout this documentary, Mexican iconic singer and songwriter Carlos Rivera invites us for an inside look at the preparations and challenges behind his "Guerra Tour" which was crowned by his 100th concert at the Palermo racecourse in Buenos Aires, Argentina.