Catch That Kid
Maddy, Gus and Austin are three kids on a mission! They’re close friends, each with special talents: a rock climber, a computer genius and a mechanical whiz specializing in go-carts.
Maddy, Gus and Austin are three kids on a secret mission! They’re close friends, each with special talents: a champion rock climber, a computer genius and a mechanical whiz specializing in high-speed go-carts. Their challenge: to crack a high-tech bank vault and pull off the biggest heist their homeroom has ever seen! They have a plan that’s foolproof, but they’re not even old enough to drive!