Choke
Actor-turned-director Clark Gregg shows he is as adept behind the camera as he is in front of it with CHOKE, a wickedly colorful dark comedy about mothers and sons, sexual compulsion, and the sordid underbelly of Colonial theme parks.
Based on the novel by Chuck Palahniuk (Fight Club), Choke is a dark and wickedly funny joyride from the depths of sexual compulsion to the heights of the Second Coming! Beside working at a colonial reenactment theme park and trying to hook up with everything on two legs, sex addict Victor Mancini courts the love and money of complete strangers via a demented con that might just kill him. But first, Victor must save his dying, delusional mother (Angelica Houston) by seducing and impregnating her comely physician, a task easier said than done, in this gleefully twisted tale of dysfunction, salvation, love, and libido.