Clouds
In an inspiring true story, young musician Zach Sobiech discovers his cancer has spread, leaving him just a few months to live. With limited time, he follows his dream and makes an album, unaware that it will soon be a viral music phenomenon. In the end, music gives Zach’s life new meaning and helps him find the perfect way to say goodbye...with a song that will be heard all around the world.
Based on an incredible true story, seventeen-year-old Zach Sobiech is a fun-loving high school senior with raw musical talent. But a few weeks into his senior year, just after asking out his long-time crush, Zach’s world gets turned upside down when he finds out his cancer has spread, leaving him with a life expectancy of just six months. With the limited time he has left, he and his best friend and writing partner, Sammy, decide to follow their dreams and finally make an album. Little do they know, they’ll soon become a viral music phenomenon. But with time running out, Zach is confronted with the reality that no matter how he spends his time, he is going to hurt the people he loves the most, including Amy, the love of his life. As Zach’s health condition begins to worsen, he is left to make difficult decisions about how to spend his time and more importantly with whom. Ultimately, he discovers the best way to say goodbye is with music, and his hit song CLOUDS is born. With an unfiltered, heartbreaking, and beautiful look at the duality of life set to uplifting music, Zach’s inspiring story is a testament to what can happen when you start to live as if each day might be your last.