Deceived
After a bizarre tragedy kills her husband, a wife discovers chilling evidence of murder, and a series of shocking truths that threaten her own life.
Goldie Hawn delivers a critically acclaimed performance as Adrienne Saunders, someone whose perfect life as a wife, mother, and career woman disintegrates into a confusing world of betrayal and deception. After her husband (John Heard) apparently dies in a mysterious auto accident, Adrienne discovers a series of shocking truths about him -- and chilling evidence of a deadly scheme that threatens her life! From the first startling plot twist to the heart-stopping climax, DECEIVED is a riveting suspense-filled thriller that will entertain you in the spirit of Hitchcock's best!