Demolition
A successful investment banker struggles after losing his wife in a tragic car crash. With the help of a customer service rep and her young son, he starts to rebuild, beginning with the demolition of the life he once knew.
Jake Gyllenhaal and Naomi Watts co-star in the gripping story of a troubled man who rebuilds his life after forming an unlikely connection with a struggling single mother. Following a tragic accident, Davis, a successful investment banker, begins to unravel. But when his personal letters catch the attention of Karen, Davis reaches a turning point, and the life he once knew changes forever.