Diana: In Her Own Words
In 1991, Diana, Princess of Wales, participated in a series of secret interviews for a book written about her life. Based on those recordings, this film reveals Diana’s thoughts at a specific point in her life, presenting her side the story entirely in her voice. Most of these recordings have never been broadcast, and shine fresh perspective on Diana’s emotional life under the microscope.