Die Wilden Kerle 3 - Die Attacke der biestigen Biester!
Traitor Fabi has changed the fronts and challenges the Wild Soccer Bunch to the ultimate duel - against the girls' team "The Beastly Beasts." The guys must embark on an adventurous journey full of obstacles to prove that they are still the wildest team in the world.
When the soccer match between the national team and the Wild Soccer Bunch ends up rock bottom 25:1, they split up and take up other interests. All of a sudden Fabi comes up with a new team: the Beastly Beasts. And they dare call themselves the world’s wildest soccer team. The Wild Soccer Bunch is up against their greatest challenge so far, an opponent more devious, more dangerous, more diabolical, more than even they had ever imagined – girls!!! And, if it weren’t for Nerv, their greatest fan, the wildest of all showdowns would not be happening.