Die Wilden Kerle 4 - Der Angriff der Silberlichten
Only one victory separates the Wild Soccer Bunch from the Freestyle Soccer Cup. For this, they have to compete against the "Wolves of Ragnarok." Behind the wolves are the girl Horizon and the silver lights from the fog. Horizon pursues only one goal: to play Marlon and Leon against each other.
After the victory over the Beastly Beasts, the Wild Soccer Bunch was in top form and won all of their following matches. But they need one more victory to get the “Pott,” the freestyle soccer trophy. And to get it, they have to beat the Ragnarok Wolves. But, the Wolves are no ordinary opponents. They have a dark secret – and in the background lurks a certain power that is stronger than all of them: a clever girl named Horizon and the silver lights in mist. Marlon falls hopelessly for Horizon. She, however, has one simple goal: to pull Marlon and Leon apart. A bitter struggle breaks out and threatens to break up the Wild Soccer Bunch. Will they be able survive one of the greatest challenges of their lives?