Disney Channel's Epic Holiday Showdown
Disney Channel stars work together, performing wacky challenges in an effort to break the curse that Scrooge has placed on the holidays.
The holidays are in peril as Ebenezer Scrooge casts an evil curse on the season! Disney Channel stars will be tasked with saving the holidays by taking on a series of fun, wacky, and eventful challenges in an effort to cancel the curse and ultimately save everyone’s favorite holidays.