Diving with Dolphins
Diving With Dolphins chronicles the making of Disneynature’s Dolphin Reef, the story of a young Pacific bottlenose dolphin named Echo. From wave surfing with dolphins in South Africa to dancing with humpback whales in Hawaii, filmmakers go to great lengths - and depths - to shed new light on the ocean’s mysteries. Explorer Céline Cousteau narrates the English-language version.