Drain The Bermuda Triangle
In this one-hour special, National Geographic Channel explores the Bermuda Triangle's ominous reputation by draining the water from it to see what exactly lies below the surface of the mythical triangle. With the aid of data from sophisticated sonar surveys, see what the ocean floor looks like below the Bermuda Triangle.