Earth Live
Jane Lynch, Phil Keoghan and wildlife expert Chris Packham host Earth Live and take viewers on a live journey around the world, focusing on some of the most spectacular wildlife on the planet. In the darkness, state-of-the-art cameras capture wildlife live and in full color, offering us never-before-seen images usually hidden by the night.