Eine ganz heiße Nummer
Phone sex instead of unemployment: the economic crisis reaches a small Bavarian village… When the last shop in an economically underdeveloped village has to close its doors forever, creativity becomes a necessity. Three resolute women, Maria, Waltraud and Lena, leave their sense of shame behind and found a Bavarian phone sex hotline!