El plan
Three unemployed friends meet to execute a plan, but their car breaks down. While they find another ride, they fight around the rise of different upsetting arguments. The upcoming truth of their personal miseries will end up changing their friendship forever. On the other hand, there is no time to lose. Every minute counts on the run to execute their plan.