Fauci
"Fauci" examines the life of Dr. Fauci, public servant and physician, whose career spans seven presidents, and every pandemic from AIDS to COVID-19.
A world-renowned infectious disease specialist and the longest-serving public health leader in Washington, D.C., Dr. Anthony Fauci has overseen the U.S. response to 40 years’ worth of outbreaks, including HIV/AIDS and Ebola. With unprecedented access, "Fauci" is a revealing portrait of one of our most dedicated public servants, whose work saved millions.