Ferdinand
After being mistaken for a dangerous beast and torn from his home, Ferdinand, a peace-loving bull, rallies a misfit team of friends on the ultimate adventure to return to his family.
From the creators of Ice Age and Rio comes a truly love-a-bull family comedy about Ferdinand, a giant bull with a big heart. After being mistaken for a dangerous beast and torn from his home, he rallies a misfit team of friends for the ultimate adventure to return to his family. Based on the classic children’s book, Ferdinand proves you can’t judge a bull by its cover!