Firelight
In 1838, a governess agrees to bear a child of anonymous English landowner in return to pay off her father's debt. Seven years later, she is hired as governess to a girl on a remote Sussex estate who turns out to be the daughter that she gave up.
In 1838 a beautiful Swiss governess and an English landowner, meet for three days to satisfy the terms of a secret business agreement. He will give her money to pay her father's debts and in return she will give him a child. The powerful desires awakened by this brief encounter draw them together seven years later when, without his knowledge and in his absence, she is hired as the governess to their daughter. Forced together under the same roof and held apart by the conventions of the time, they are freed only in the magic of the firelight.