Gnomeo & Juliet
In this creative twist on the classic Shakespeare tale, two young garden gnomes try to avoid tragedy---and find lasting happiness together---when they are caught up in a feud between neighbors.
Shakespeare’s revered tale gets a comical, off-the-wall-makeover as two young garden gnomes try to avoid tragedy when they are caught up in a feud between neighbors. But with a pink plastic flamingo and thrilling lawnmower races in the mix, can this young couple find lasting happiness?