Gun Shy
A gutsy undercover DEA agent loses his legendary nerves of steel after being traumatized by a run-in with mobsters. He finds himself relying on the support of an unstable therapy group while working on a major, deep-cover sting operation.
Liam Neeson and Oliver Platt star with Sandra Bullock in an outrageously offbeat comedy about what happens when a busy undercover cop suddenly loses his legendary nerves of steel! The only way Charlie (Neeson), a respected D.E.A. agent traumatized by a hair-raising run-in with some ruthless gangsters, can do his job is with the embarrassing treatments of an attractive nurse (Bullock) and the questionable psychotherapy provided by a highly unstable support group! And since he's stuck in a deep-cover sting operation until he nabs a wisecracking, trigger-happy Mafia leader who scares him to death (Platt), Charlie can only hope to fake his tough-as-nails image long enough to make this one last bust ... and make it out alive! Loaded with huge stars and big laughs -- you can't miss with this high-caliber comedy hit!