Hell on Earth: The Fall of Syria and the Rise of Isis
Pulling from nearly 1,000 hours of visceral footage, the film chronicles Syria’s descent into the unbridled chaos that allowed the rise of ISIS.
From the makers of the Oscar-nominated film “Restrepo,” Sebastian Junger and Nick Quested chronicle Syria’s descent into the unbridled chaos that allowed the rise of the Islamic State. Pulling from nearly 1,000 hours of stunningly visceral footage, they capture the Syrian war’s harrowing carnage, political and social consequences and its human toll.