Idiocracy
A less-than-average guy is frozen, then awakens in the year 2515 to find he is now the smartest man on earth. He's not any smarter - but the rest of the world has gotten dumber.
A not-too-bright U.S. Army librarian is experimentally frozen and then forgotten. When he is finally awakened in the year 2515, he discovers that the human race has gotten stupider and he is now the smartest man on earth.