Into the Grizzly Maze
Marsden and Jane play two estranged brothers whose paths cross again in their remote Alaskan hometown. When a rampaging grizzly bear begins terrorizing the nearby woods, the brothers must put their differences aside to hunt it down.
Marsden and Jane play two estranged brothers whose paths cross again in their remote Alaskan hometown. Jane is a sheriff’s deputy and part-time conservationist; Marsden an ex-con looking to forget his past. When a rampaging grizzly bear begins terrorizing the nearby woods, the brothers must put their differences aside to hunt it down. Billy Bob Thornton joins the mix as an Ahab-like bear hunter, who will stop at nothing to kill his prey.