Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn
In this new story Crumble is reunited with his parents. He's no longer the poor street kid, instead, he lives with his parents in a beautiful country house. He decides to run away with his faithful dog Moor but during his journey, he's stopped by Anna. During his escape, both are kidnapped. An old known bad guy turns up who has bad plans towards them in this adventure.