Last Dance
A young lawyer from a wealthy family tries to save the life of a woman on death row.
Megastar Sharon Stone powers this gripping and suspenseful story of a woman on death row and the one man fighting to save her! Cindy Liggett (Stone) is a convicted killer facing imminent execution ... until a young lawyer, Rick Hayes (Rob Morrow), becomes convinced her case doesn't warrant the death penalty. With time running out, Rick stages an 11th-hour challenge to the enormous political pressures weighing against them!