Looking for Richard
Actor Al Pacino has a documentary film crew follow him as he works on a production of Shakespeare's "Richard III ", conducting interviews with fellow actors about the artistry of the play and participating in dramatic scenes with them.
The camera follows the cast and crew throughout rehearsals, eavesdropping on the behind-the-scenes process that goes into creating characters and mounting a production. With appearances from Sir John Gielgud, Kenneth Branagh, Vanessa Redgrave, James Earl Jones and Kevin Kline.