Lost Temple of the Inca
An environmental scientist discovers ancient artifacts submerged beneath the headwaters of the Amazon, saving the landscape from mining devastation.
Legendary archeologist Johan Reinhard spent his career searching for the lost temples of the Inca Empire, discovering all but one: Ausangate. Now, he’s handed the torch to environmental scientist Preston Sowell, who makes a mysterious discovery at an alpine lake near Mt. Ausangate that he believes is the lost temple. This film follows Sowell’s journey as he seeks the truth about this sacred place.