Mädchen, Mädchen!
It's summer – and that means winning the last volleyball match before the school holidays. But Inken and her two best friends, Victoria and Lena, have other problems. Everyone else in the world seems to find it so easy, but it’s causing the three girls no end of trouble. How can they finally have an orgasm?